5 תשובות
בן דוד שלי לא קם מהכיסא הקדמי של האוטו ורציתי לשבת שם אז חטפתי לו את האייפון מהיד וזרקתי לפח הציבורי הירוק הגדול הזה -_-
די זה היה מזמן חחח
די זה היה מזמן חחח
ירדת באמצע השיעור לילד שאת מאוהב בו?? מה יש לך
אנונימית
אני הרטבתי את התקרה של השירותים עם הברז והאשמתי את אח שלי שהוא לא היה בבית כמה ימים
אנונימית אני צורחתת
אתם מקשים עלי לא לשפוט
באותו הנושא: