11 תשובות
לפעמים טני עייפה ממש אבל רואה משהו שאני כנראה אדע לענות עליו ואני רושמת לאנשים להזכיר לי ןאז שוכחת
זה לא כי אני לא רוצה לעזור זה כי יש לי זיכרון של דג
אני אוהב לקרוא שאלות על אנשים שעברו חרא יום בשביל לגרום ליום שלי להרגיש יותר טוב פתאום
אני עושה סטוק על סתם אנשים בסטיפס וקוראת בקיר תודות שלהם כשמשעמם לי
4d1
ייעצתי משהו אחד כשבגדול עשיתי את ההפך בעצמי אבל חשבתי שמה שייעצתי הוא הנכון בתקווה שלא יהיה לא נכון
כשאני מבינה שאני מדברת עם פדופיל בפרטי אני פשוט ממשיכה בשביל הצחוקים
אני מודיעה בכל פעם שאני מחרבנת או מפליצה או שיש לי גרעפס כדי שלא אהיה היחידה שיודעת
אנחנו מקשיבים ולא שופטים כמות הפעמים שנתתי עצה ופחדתי להרוס לבן אדם את החיים הייתי כותבת בסוף אבל תעשי מה שאת חושבת
אני שואלת שאלות אנונימיות כשאני מתביישת בשאלה
אנונימית
אני נרקסיסטית
אנונימית
כשיש לי דעה חריפה על בן אדם אני אקצר ואדווח.
כשאני רואה שאלות חצופות ומטופשות שנועדו רק לעצבן ולהספים,
אני כועסת על עצמי ותוהה מה אני עדיין עושה כאן באתר שהפך לקהילת נוער.
אבל אז נזכרת שיש הרבה צעירים שבאמת צריכים עזרה ועצה,
ואז אני נרגעת. עד הפעם הבאה.