6 תשובות
שואל השאלה:
כאילו כשהייתי איתה לבד לא הרגשתי כלום פשוט כלום
אולי זה פשוט תקופה מוזרה??
כאילו כשהייתי איתה לבד לא הרגשתי כלום פשוט כלום
אולי זה פשוט תקופה מוזרה??
אנונימית
לא שופטים
את אוהבת אותה
זה לא ג'וק או משהוא רע
זה לא משהו שאת יכולה להיפטר ממנו
את אוהבת אותה
זה לא ג'וק או משהוא רע
זה לא משהו שאת יכולה להיפטר ממנו
אם את לא לסבית אז מה את? סטרייטית שנמשכת לבנות?
קודם כל אין בעיה עם להיות לסבית או ביסקסואלית
תשימי לב יותר לסביבה מאשר למשהו אחד ספציפי נגיד כשאת רואה סרט את שמה לב קודם לגבר או לאישה ןכאלה
תשימי לב יותר לסביבה מאשר למשהו אחד ספציפי נגיד כשאת רואה סרט את שמה לב קודם לגבר או לאישה ןכאלה
כושיליראבק לסביות מגעילות
אנונימית
שואל השאלה:
מה יש לך
מה יש לך
אנונימית
באותו הנושא: