3 תשובות
מאיפה אתה? זה שמהעיר הקטנה
האמת כרגיל, ככה או ככה לא עמדתי במלווה.
אבל אני מעיר קטנה אז אף אחד לא שם.
אבל אני מעיר קטנה אז אף אחד לא שם.
לא הייתי נוהג עם מלווה בתקופת מלווה אז בשבילי זה היה סתם קצת פחות לחץ כשרואים שוטר
באותו הנושא: