3 תשובות
מאיפה אתה? זה שמהעיר הקטנה
האמת כרגיל, ככה או ככה לא עמדתי במלווה.
אבל אני מעיר קטנה אז אף אחד לא שם.
I:
לא הייתי נוהג עם מלווה בתקופת מלווה אז בשבילי זה היה סתם קצת פחות לחץ כשרואים שוטר