2 תשובות
אין צורך להצהיר
מצהירים רק בסוף תקופת המלווה שזה אחרי חצי שנה
מצהירים רק בסוף תקופת המלווה שזה אחרי חצי שנה
מצהירים רק אחרי שמסיימים את כל תקופת הליווי (בוקר וערב). אתה יכול לנהוג לבד בבוקר ביום שנגמר לך
באותו הנושא: