6 תשובות
בטח שאת יכולה פשוט תמיד שיהיה לך את ההיתר נהיגה ברכב מודפס
שואל השאלה:
אם יש לי את ההיתר נהיגה בטלפון זה מספיק טוב?
אנונימי
אני חושב שכן ^
אתה יכול לא צריך גם לקחת אותו איתך
ברגע שנגמר המלווה לילה אתה מקבל אותו בדואר
אין קשר
אתה יכול לנהוג, רק שתוכל להחזיק כנראה בדף או בטלפון או מודפס שזה הרישיון הזמני