14 תשובות
שואל השאלה:
לא הכאבתי לה בכוונה
אנונימית
תרגיעי אותה.
אמרת שזה בצחוק לא?
אבל גם אם זה לא היה בצחוק, את הרבה יותר בוגרת ממנה את הבייסיטר שלה
איכס ילדה אם את לא יודעת להיות בייביסיטר אל תהיי, מי חינך אותך? ברו.

תקשיבי אין דבר כזה להרביץ לה , היא בטח ילדה קטנה, משלמים לך בשביל זה , את חושבת שיקבלו אותך אחריי שאת מרביצה לילדה שלהם?
אנונימית
^^^ניסית להחזיר לה בצחוק גם?
שואל השאלה:
לא היא באה ממש להרביץ לי והגנתי על עצמי יואו
אנונימית
אם זה היה רפלקס אז אפשר להבין אבל עדיין את יכולה להגן עליה מבלי להרביץ לה גם, בין אם זה היה בטעות ובין אם לא
אבל לשאלה תנסי להרגיע אותה
שואל השאלה:
לא הרבצתי היא לא הפסיקה להרביץ שמתי את היד
והיא הכאיבה לעצמה. אני לא מרביצה לה.
אנונימית
תורידי אותה באסלה
שואל השאלה:
היא הרביצה לי מתרוצה
אנונימית
למה הרבצת לה רצח
גם אם היא הרביצה לך לא עושים דבר כזה
מה יש לך מה את מרביצה לה
אנונימית