11 תשובות
נראה לך שהוא באמת היה יורה בו אם היה יודע שהוא יהודי?
שואל השאלה:
הוא ליטרלי צעק לו שהוא ישראלי, יש סרטון של זה
אנונימי
די זה באמת מעצבן כבר שכל הזמן מנסים להוציא את הנערי גבעות לא בסדר.. אני מסכימה שיש דברים לא בסדר אבל כולנו יודעים שאם החייל שירה היה שמאלני מתל אביב אף אחד לא היה יוצא עליו. אני לא בקטע של לפלג זאת ממש לא אני אבל זה באמת נמאס כבר
^ואולי הוא לא שמע? תאמין לי שעדיף לך לא לשפוט אותו הוא ממילא יהיה כל החיים עם מצפון שהרג את הבן אדם אז למה להוסיף לו עוד
שואל השאלה:
זה הקטע, זה בדיוק מה שמנסים לעשות, הימין מנסה להתעלם מהמקרה הזה, ובמידה וזה היה השמאל, השמאל היה מתעלם מזה שהוא שמאלני...
כולם מנסים לקבור את הפשעים שלהם שלא יתגלו.
אנונימי
סליחה אני שמה לב שקצת יצאתי מגעילה עם התגובה שלי.. אם את רוצה לדבר על זה מוזמן לפנות בפרטי
זה נורא שלא מדברים על זה אני ממש מקווה שהחייל הזה לא יקבל גישה לנשק בחיים יותר וישב בכלא בדיוק כמו כל רוצח אחר
תראה אני לא באמת יכולה לדעת מה קרה שם אבל זה היה נראה שהוא לא הבין שהוא יהודי.. לא חושבת שהיה שם שום פשע זאת דעתי.. אני לא באה מהנקודה שאני ימנית פשוט ממקום שעדיף לא לשפוט אותו כי אי אפשר לדעת מה באמת קרה שם..
גם אם הוא לא ידע שהוא יהודי אי אפשר להוציא להורג בן אדם שזורק את הנשק שלו ונכנע
שואל השאלה:
אני מדבר רק כאן בשאלות.

ולנושא, אני פשוט שונא צביעות. מכל כיוון. כן אני שונא את השמאל, והכי שונא את השמאל הרדיקלי. אני שונא צביעות, שונא לראות שאנשים שטופי מוח כלפי המדינה שלהם שמגנה עליהם ונותנת להם מקום בטוח להיות בו. זה אומר שאני אעשה דברים לא במקום והתעלם מהדברים שאנשים ממחנה הימין עושים ותמיד אנסה להוציא אותם צדיקים בכל דבר? ממש לא!!! בכל מקום יש מושחתים יותר ואנשים טובים יותר... באופן כללי ברור שהימין הוא זה שרוצה בטובת המדינה, אבל למה לטייח? זה ליטרלי שחיתות, ועושה שם עוד יותר רע כשמגלים שמנסים להסתיר משהו, עדיף מראש לאודות באמת. זה כמו פושע שמשקר שהוא לא פשע ואנשים מאמינים לו ואז מגיעים הוכחות חד משמעיות שהוא כן פשע ואז כולם מרגישים טיפשים שהם האמינו לו ומרגישים רע לגביו הרבה יותר ממה שהם היו מרגישים רע בזה שהוא הודה באמת
אנונימי
שואל השאלה:
בדיוק!!!! למה אנשים לא מבינים את זה?!?! ^^
מילא היו ברור כשמש שהוא מחבל לכל דבר, אבל לא היה לזה שום סימן חד משמעי!!!
אנונימי