6 תשובות
כדור אקמול
ולישון
כמו שאמרו כבר כן
בהצלחה
קןדם כל תרגישי טוב אחותי,
תעשי לך כוס תה עם לימון לשיפור הגרון
תקחי כדור לגרון
תרופת סבתא לגרון~ מים פושרים, אבקת סודה לשתייה ולגרגר חצי מהכוס לפחות ככה פעמיים בוקר ערב,
תשתדלי לשתות הרבה מים כי הגוף שלך זקוק לזה במיוחד כשאת חולה,
תעשי נשימות עמוקות לרגיעת השיעול ואם יש לך אז קחי סוכריית מנטה למציצה ,
תשימי מיי מלח באף ותקנחי טוב טוב, יעזור לך לנשום.
במידה ואין לך מי מלח פשוט קחי מים פושרים שימי כפית מלח תערבבי טוב, תסתמי נחיר אחד ועם השני תנשמי את המים עד שהם יוצאים מהחור בפה. זה עובד.
תמנעי מלעשות מקלחות, זה מחמיר הרבה פעמים את המצב.
אם יש לך, תשתדלי לשתות ויטמינים לשיפור מצב.
אם כןאב לך משהו קחי דקסמול לילה וחשוב שתקראי אם זנ ללילה.
מאחלת לך שתרגישי טוב והכי חשוב לכי לישון! כשאת חולה הגוף נלחם ומאבד כוחות וזה מסביר למה אנחנו עייפים
קודם כל לשתות מים.
דבר שני לא לשתות חלב קר.
דבר שלישי תשתי תה עם זנגביל, לימון, ג'ינג'ר, קינמון, ציפורן.
מומלץ גם לשתות מים עם לימון גם לבד(הרבה מאוד מים עם לימון, זאת התרופה של הטבע), מומלץ גם בבוקר לשתות קצת מים עם זנגביל.
כמובן מרק חריף.
ורפואה שלמה!
כדור ולישון
שינה פותרת את כל הבעיות
לנסות להרדם