16 תשובות
ארוחה אחת לא תעשה לך כלום. תמשיכי כרגיל
לא נראלי צריך לדלג על ארוחת ערב אבל אני לא מומחה בתחום אז לא מאה אחוז, מה שבטוח לא לחשוב שאם נשברת פעם אחת אז הלך הכל תמיד לנסות להשתפר
בשום אופן לא לדלג על ארוחת ערב
כולה פעם אחת
מותר ליפול לפעמים וזה בסדר ואנושי
מפה יש לעלות. ארוחת ערב תאכלי בריא
בהצלחה
שואל השאלה:
אני מפחדת שעברתי את הכמות קלוריות היומית
אנונימית
לא יקרה כלום אם תעברי את הכמות קלוריות היומית
שמעי
אם יש משהו שהבנתי בחיים האלה
זה שאם את מועדת פעם אחת, לא אומר שנפלת לגמרי, את יכולה להמשיך ללכת כרגיל, פשוט תמשיכי להתמיד
אל תשכחי שכל עוד את מפחיתה את עושה התקדמות, תמשיכי ככה בהדרגה ולאט ולאט את תפסיקי עם זה כבר על אוטומט בלי להרגיש את הצורך בזה יותר
מותר פעם בשבוע להתפנק הכול טוב
תקשיבי, זה שעברת כמות קלוריות יומית לא יהיה מה שהרוס לך לגמרי את כל החיטוב, את תצטרכי להתאמץ הרבה יותר כדי שזה יקרה
שואל השאלה:
תודה לכם זה עוזר לי ממש. אני פשוט מרגישה אשמה כי אני עובדת קשה על זה
אנונימית
את לא אמורה להרגיש אשמה, חיטוב לא אמור לבוא ממקום של אני גרוע הוא אמור לבוא ממקום של אני רוצה להשתפר, בגלל זה גם אם טיפה נכשלת בדרך הכל טוב תמשיכי להתמיד אבל לזכור לעשות את זה בצורה בריאה ולא מסכנת
תקשיבי אני לא יודע מה המטרות שלך. אבל. זה לוקח זמן כמה חודשים תהני מהתהליך זה בסדר פעם בשבוע להתפנק ואפילו פעם אחת משהו מתוק ביום אם לא תהני מהתהליך כנראה לא תחזיקי מעמד ותאכלי אוכל בריא שאת אוהבת בהצלחה יש שאלות אני פה
תקשיבי את בן אדם וזה קורה. זו רק ארוחה אחת מה שקובע זה כל השבוע גם אם עברת את הכמות קלוריות היומית. אולי מחר המשקל יעלה אבל זה לא אומר כלום ורוב הסיכויים שזה נוזלים וזה יתאזן עוד כמה ימים. מה לעשות? להמשיך כאילו לא קרה כלום. ולאכול ארוחת ערב רגיל.
לא מדלגים על ארוחות אף פעם, זה לגיטימי לפספס כמה פעמים הכל בסדר זה לא גורם לך להרוס שום דבר
שואל השאלה:
תודה רבה לכם באמת לפחות מכניסים לי קצת היגיון פה
אנונימית
שואלת השאלה ^
באהבה אנחנו תמיד כאן בשבילך
בשמחה ושוב מדגיש, גם אם המשקל עולה מחר זה כנראה נוזלים. אם את נשקלל כל היום תדלגי על השקילה מחר ככה אם עלה המשקל לא תתבאסי. וגם אם עלה ועובר לך בראש שזה בגלל הפסטה, תעני לך בחזרה שהכול בסדר ואת ממשיכה. מה שיהרוס אם תתני לזה להרוס לך את התהליך..