6 תשובות
זה לא מה שיגרום להשמנה, זה כמו שמתאמנים באופן קבוע כל שבוע ויוצא שבועיים לא מתאמנים, אם אתה חוזר להתאמן אחר כך ומתמיד אתה בטוח תתחזק
שואל השאלה:
הבנתי, זאת אומרת שאם אני אמשיך באימונים ותזונה בריאה, כלום לא יקרה מהמנצס שאכלתי?
אנונימית
בדיוק
שואל השאלה:
ממש עזרת לי, תודה :)
אנונימית
שואל השאלה:
^^^אם אני אמשיך לאכול בריא אחרי זה, זה לא שיגרום להשמנה או הריסה של החיטוב?
אנונימית
פעם אחת זה לא נורא, כל עוד את ממשיכה ומתמידה זה לא ישנה