9 תשובות
ידני
אגו
אוטומט
רציתי לסיים עם זה מהר ורק לקבל את החופש שלי כבר
ואין לי שום סיבה לעשות על ידני כשאני לא מתכוונת לנהוג על ידני
אוטומט
סתם בזבוז ידני אין למה
כל המכוניות כבר אוטומט
אנונימית
ידני
טוב לדעת לתפעל רכב ולא רק לסובב תהגה לך תדע איפה יתפוס אותך
וגם כיף
ידני , טסט ראשון
כי זה היה נראה כיף יותר וזה מועיל יותר
אוטןמט כי אין סיבה לידני אבא שלי אמר לי
אוטומט כי אין לי ידני בבית ואני מניחה שגם לא יהיה
רק ידני
אוטומט
כבר כמעט אין רכבים ידניים ולי בבית יש רק אוטומט אז לא היה סיבה, ידני זה יותר יקר ארוך וקשה בלי סיבה