התחברות
הרשמה
עשיתם רישיון על ידני או אוטומט?
21 ביוני 2022, 14:54
רשיון נהיגה
נהיגה
רכב
5 תשובות
ידני ברור
L
Lomejor
אוטומט
1
11111111מישהי
אוטומט
ס
סתם מישהי בסטיפס__
אוטומט
:
:) ;(
ידני
Y
Yesterday
באותו הנושא:
על מה עשיתם/תעשו רישיון ידני או אוטומט? אני עשיתי ידני ממליץ ביותר
מה עשיתם ידני או אוטומט?
מה שונה רישיון לרכב אוטומט מרישיון לרכב ידני?
על מה תעשו/עשיתם רשיון ידני או אוטומט?
נהגים חדשים על מה עשיתם רישיון ידני או אוטומט?
למי שיש רשיון, יש לכם רישיון ידני או אוטומט?
מה הבבדל בין רשיון על ידני לבין רשיון על אוטומט?
אתם עשיתם רשיון לידני או אוטומט? מה עדיף?
אם אני רוצה להוציא רישיון נהיגה על מה כדאי לי ידני או אוטומטי?!
רישיון לרכב - איזה כדאי, אוטומט או ידני?
כשמקבלים רישיון על ידני לא צריך להוציא גם רשיון על אוטומטי?