6 תשובות
עשיתי על ידני ההחלטה הכי טובה שלקחתי על עצמי
אוטומט
היום רוב הרכבים אוטומט
מספיק יש במה להתרכז ולהתעסק בנסיעה
בשביל מה צריך תוך כדי גם להעביר הילוכים
היום רוב הרכבים אוטומט
מספיק יש במה להתרכז ולהתעסק בנסיעה
בשביל מה צריך תוך כדי גם להעביר הילוכים
אוטומט
עשיתי אוטומט
רוצים שאני אעשה על ידני כדי לרכוש מיומנות, אבל בא לי אוטומט כי זה קל יותר
אנונימית
ידני אישית, מעדיף יותר אופציות.
באותו הנושא: