21 תשובות
ידני, עשיתי כבר
תכלס, היה שווה את זה, למרות שהיה קשוח ולקח המווןן זמן
תכלס, היה שווה את זה, למרות שהיה קשוח ולקח המווןן זמן
שואל השאלה:
אמרת סקיילן אני שומע תסאונד של הרכב יש לי צמרמורת
אמרת סקיילן אני שומע תסאונד של הרכב יש לי צמרמורת
אנונימי
אעשה על אוטומט למרות שבא לי ידני
אני יעשה על ידני
שואל השאלה:
יפה ידני!!
אני פשוט נהנה מזה
עכשיו נוהג על אוטומט
בינתיים
בינתייםם
יפה ידני!!
אני פשוט נהנה מזה
עכשיו נוהג על אוטומט
בינתיים
בינתייםם
אנונימי
עשיתי כל אוטומט
אני לומדת על אוטומט היה לי טסט נכשלתי אבל כשאני אוציא זה יהיה על אוטומט
רק אוטומט
שואל השאלה:
את תעברי אל תדאגי
גם אני עברתי שני
את תעברי אל תדאגי
גם אני עברתי שני
אנונימי
וואלה כיף לשמוע כולם סביבי עוברים ראשון
שואל השאלה:
ברור אל תדאגי חח
זה טבעי ואחלה וזה לא בושה
וזה לא מספר הטסט כי טעויות תמיד יש
זה האיכות
בהצלחה
ברור אל תדאגי חח
זה טבעי ואחלה וזה לא בושה
וזה לא מספר הטסט כי טעויות תמיד יש
זה האיכות
בהצלחה
אנונימי
תודה רבה לך
עשיתי על ידני.
וגסיי, בהצלחה בטסט הבא! זה בסדר לא לעבור את הראשון, קורה לרבים.
וגסיי, בהצלחה בטסט הבא! זה בסדר לא לעבור את הראשון, קורה לרבים.
תודה רבה רבה
אני לומד על ידני, בשביל הכיף, וגם הרכבים המגניבים סקייליין כמו שאמרת, אבל יותר סביר יאריס gr ופוקוס rs. לגבי מה שאמרו פה על טסלה, כנראה הוא בחיים לא נסע בטסלה. נסעתי בטסלה, מודל 3 לונג ריינג', אחלה רכב, מהיר ממש, חווית נהיגה מדהימה. הרכב הכי כיף שנסעתי בו עד עכשיו (עד שאסע בפרפורמנס). האצה מטורפת, כוח מטורף, ישר מהמקום.
מה שכן, בפעם הראשונה שנהגתי על אוטומט, מאינסטינקט חיפשתי את הקלאצ' כל הזמן. מרגיש לי מאוד מוזר שהרכב מעביר הילוכים ואין לך מושג מתי ואיך הוא יעשה את זה.
מה שכן, בפעם הראשונה שנהגתי על אוטומט, מאינסטינקט חיפשתי את הקלאצ' כל הזמן. מרגיש לי מאוד מוזר שהרכב מעביר הילוכים ואין לך מושג מתי ואיך הוא יעשה את זה.
אוטומט כי אין כמעט רכבים ידניים, גם כשמשכירים רכב בחול יש גם אוטומטי, אז למה שאני אעבוד יותר קשה (וכנראה אעשה יותר שיעורים בגלל זה, כלומר אשלם יותר) בשביל משהו שכנראה לא יפריע לי בכלל?
עשיתי אוטומט. בינתיים אחלה
שואל השאלה:
מי שלא אוהב את הגיר הידני זה באמת בסדר חברה
אני אישית מתחבר לזה מאוד ואוהב את זה
וblue jay^^
תמיד כדאי שיהיה לך את כל האופציות
מי שלא אוהב את הגיר הידני זה באמת בסדר חברה
אני אישית מתחבר לזה מאוד ואוהב את זה
וblue jay^^
תמיד כדאי שיהיה לך את כל האופציות
אנונימי
עשיתי על ידני.
^^עדיין אוטומט יוצא יותר זול ומהר
שקלתי לעשות על ידני אבל הגעתי למסקנה שפשוט אין טעם
שקלתי לעשות על ידני אבל הגעתי למסקנה שפשוט אין טעם
שואל השאלה:
ידני זה תמיד רכב יותר זול מאשר אותו דגם באוטומט
והוא יותר חסכוני בדלק
אבל איך שבא לך
ידני זה תמיד רכב יותר זול מאשר אותו דגם באוטומט
והוא יותר חסכוני בדלק
אבל איך שבא לך
אנונימי
באותו הנושא: