7 תשובות
זה ממש לא מביך
תגידי שאת אחותה
כנראה שיהיו עוד הורים
אלה ילדים בני 4 אז הגיוני שההורים ישמרו אליהם
שואל השאלה:
אני אהיה הבייביסיטר היחידה?
כנראה אבל כנראה יהיו שם גם אחיות של הילדים
שואל השאלה:
אוף יש לכם רעיונות איך להפוך את הסיטואציה לפחות מביכה?
להתנהג כאילו את אחותה