3 תשובות
שואל השאלה:
אבל זה מביל ברמות אני כמו מטומטמת לוחצת על הגז וזה פדיחה ואני בסדר לגמרי שלא אכפת לי אפילו מהמכות הפדיחה זה הבעיה שלי
אנונימית
שואל השאלה:
אם היו נחמדים ושאלו עם הכל טוב מלא פעמים אבל עדיין זה מביך כזה נו
אנונימית
קורה לכמעט כל מי שנוסע בפעם הראשונה בלי שהסבירו לו
קרה לי עם קטנוע
מובן שמביך אותך, נסי להסביר לעצמך שזה בסדר ואין לך מה להרגיש לא נעים בגלל זה
ומזל שלפחות לא קרה לך כלום