4 תשובות
תשלחי לו בהודעה אחת "שומע"
ואז "רק רציתי לשאול אם היו שיעורים היום"
תשאלי אותו אם הוא נהנה היום בבית ספר ואם הפסדת משהו...
מה היו השיעורים היום?
"אגב מה היו השיעורים היום?פשוט לא הייתי בבית ספר"