17 תשובות
מנותקים בלי הרבה שכל
שהם חושבים לא נכון
לשלוח אותם לעזה נשמע אופציה טובה
שילכו להחליף אותם
שואל השאלה:
זה משגע אותי באמת שילכו לעזה
זה משגע אותי באמת שילכו לעזה
אנונימית
מתומטמים ולא בתור קללה
באמת יש להם משהו בראש יש להם טמטום רציני
באמת יש להם משהו בראש יש להם טמטום רציני
מנותקים
שואל השאלה:
כןן
יש פה איזה משהו שאומר בציניות כזה
אוי לא! כמה נורא לרחם על אנשים!
ובאלי לקחת אותו לעזה
כןן
יש פה איזה משהו שאומר בציניות כזה
אוי לא! כמה נורא לרחם על אנשים!
ובאלי לקחת אותו לעזה
אנונימית
"העזתים" זה שם כולל לאוכלוסייה שכוללת בחובה חיות טרף (מחבלים), תומכי מחבלים, כאלו שעובדים עבורם למען הפרנסה, אבל גם עוד שכבה אחת גדולה מאוד של אוכלוסייה שהיא בלתי מעורבת וחפה מפשע, וחלק מהם עבדו הרבה בשביל אזרחים ישראלים בהמון מוקומות, מפעלים, בנייה, וכו'. אם מישהו ישראלי הכיר פעם אדם טוב מעזה, זה כבר הופך עבורו קשה להתייחס לכולם כמקשה אחת בלבד, אני מניח שתחושת הרחמים אינה כלפי אחרים אלא כלפי אלו בלתי מעורבים שבעצמם נפלו קורבן של הקיצוניים, בכל צד, גם בצד שלנו, הקיצוניים מובילים לאסון.
שואל השאלה:
העניין הוא שאין דבר כזה פלסטין אז גם לא עזה
אז רק זה כבר אומר מי שמגדיר את עצמו כעזתי ממש מגדיר את עצמו כשונא ישראל
אז בוא נגיד שאם היתה אצלי ילדה שמגדירה את עצמה כעזתית כבר ממזמן הבית ספר היה מעיף אותה
העניין הוא שאין דבר כזה פלסטין אז גם לא עזה
אז רק זה כבר אומר מי שמגדיר את עצמו כעזתי ממש מגדיר את עצמו כשונא ישראל
אז בוא נגיד שאם היתה אצלי ילדה שמגדירה את עצמה כעזתית כבר ממזמן הבית ספר היה מעיף אותה
אנונימית
בואי נגיד ככה, שהגבול הדרומי של ארץ כנען מוזכר בשם 'עזה' עוד בתקופת התנך, כך שלהתייחס לאזור הגאוגרפי הזה כרצועת עזה, זה לא באמת טעות, אכן לא קיימת מדינה כזאת בשם פלסטין, אבל להזכיר שישראל כן הכירה באופן רשמי במה שנקרא "הרשות הפלסטינית".
שואל השאלה:
אז עזה לא אמורה להיות כאן בכלל עזה זה גוש קטיף
אז עזה לא אמורה להיות כאן בכלל עזה זה גוש קטיף
אנונימית
שהם סתומים
קצת טיפשים
הרבה*
הרבה*
מסכימה עם שנירx. יש שם אנשים שלא תומכים בממשל, בודדים אבל כן. וגם יש שם ילדים שלא גדלו מספיק כדי להיות מקובעים בכך שהם מחבלים או תומכי טרור.
מזכיר לי את הסיפור עם סדום ואמורה, האמת.
בנוסף, רגשות זה לא משהו שאפשר לשלוט בו. אנשים יכולים להרגיש רחמים נגד רצונם.
מזכיר לי את הסיפור עם סדום ואמורה, האמת.
בנוסף, רגשות זה לא משהו שאפשר לשלוט בו. אנשים יכולים להרגיש רחמים נגד רצונם.
קקות
הרוב הגדול בעזה, הוא ילדים בטווח גילאים של 5 ומטה. אני אישית לא רואה ילדים קטנים בלי היכולת של הבנה בין רוע לטוב, כרוע שלא צריך להראות כלפיו רחמים, ופלוס ילדים קטנים בלי קשר לדת גזע וכו הם כן לפי הגדרה חפים מפשע בלי קשר לדעה שלכם עליהם ונקודת המבט שלכם.
באותו הנושא: