19 תשובות
להרוג
מה כבר אפשר לעשות.. להרוג אותם ולגרש אותם מפה
הם אנשים בדיוק כמוני וכמוך, זה שהם תומכים בצד הלא נכון וחלקם הם באמת שדים זה לא אומר שצריך להכחיד את כולם, זה מה שקרה בשואה ואסור לנו ללכת לכיוון הזה שוב.
בתור חייל אני חושב שפשוט צריך להרחיק אותם מאיתנו כמה שאפשר ואלה שיתקפו אותנו ימותו
בתור חייל אני חושב שפשוט צריך להרחיק אותם מאיתנו כמה שאפשר ואלה שיתקפו אותנו ימותו
לא צריך להרוג את כולם רק את החמאסיניקים את האזרחים להשאיר אותם ושפוט שנעשה שם סוג של ממשלה שבאה לקדם אותם ושתעזור לאזרחים ולא כמו חמאס שהורסת אותם
להרוג/ לגרש ושהחיילים שלנו לא יפגעו מזה.
מוות
כולם פה היו מסכימים שצריך למחוק אותם מהמפה ולבנות שם בתי מלון או משהו אחר
הלוואי שזה היה כזה פשוט
הלוואי שזה היה כזה פשוט
שואל השאלה:
^זה לא כזה פשוט אני יודע(גם אף אחד לא רוצה אותם )
^זה לא כזה פשוט אני יודע(גם אף אחד לא רוצה אותם )
אי אפשר לגרש אותם לצערי בחיים לא יקרה
לא מה שעשו ליהודים בשואה זה בטוח, צריך למתן את השלטון שיהיה שם. בין אם זה יהיה הרשות הפלסטינית או לא.
אסור לנו להתנהג כמוהם ולחשוב כמו שהם חושבים, אחרת במה אנחנו שונים מחבורת טרוריסטים?
אני חושב שצריך לעזור לאנשים בעזה להשתחרר מהשלטון הטרוריסטי הזה, אני בטוח שהם מפוחדים מהרגע שהם נולדו.
לא סתם ניסו להקים שם מחתרת ואפילו עשו הפגנות נגד חמאס, אבל זה לא צלח ורצחו אותם.
אסור לנו להתנהג כמוהם ולחשוב כמו שהם חושבים, אחרת במה אנחנו שונים מחבורת טרוריסטים?
אני חושב שצריך לעזור לאנשים בעזה להשתחרר מהשלטון הטרוריסטי הזה, אני בטוח שהם מפוחדים מהרגע שהם נולדו.
לא סתם ניסו להקים שם מחתרת ואפילו עשו הפגנות נגד חמאס, אבל זה לא צלח ורצחו אותם.
אנונימית: לא מדובר רק באנשים בעזה. תקראי את הכותרת של הסקר הזה, אלא שתומכים בזה נמצאים בגדה המערבית בעיקר.
האלה מהגדה המערבית, הם אלו שהצביעו עבור חמאס, כי רוב התושבים בעזה היו נערים ולא יכלו להצביע.
בעזה, רוב האנשים לא תומכים בחמאס.
האלה מהגדה המערבית, הם אלו שהצביעו עבור חמאס, כי רוב התושבים בעזה היו נערים ולא יכלו להצביע.
בעזה, רוב האנשים לא תומכים בחמאס.
אז את טועה, את לא יודעת את העובדות. העובדות הן שרוב העזתיים גרים באוהלים והצבא שלנו הגן עלינו כדי שילכו לשם.
זה לא "יותר תמיכה" בגדה המערבית בחרו בחמאס ובעזה לא, זה שהם היו נערים אומר שהם לא יכלו להצביע.
אז רוב עזה לא הצביעה בבחירות האלו, וזה הקשר.
ואני לא אמרתי שהנערים שבסרטון הם חפים מפשע, אבל רוב הנערים בעזה לא עושים את זה אז ההכללה שלך מיותרת ולא נכונה.
זה לא "יותר תמיכה" בגדה המערבית בחרו בחמאס ובעזה לא, זה שהם היו נערים אומר שהם לא יכלו להצביע.
אז רוב עזה לא הצביעה בבחירות האלו, וזה הקשר.
ואני לא אמרתי שהנערים שבסרטון הם חפים מפשע, אבל רוב הנערים בעזה לא עושים את זה אז ההכללה שלך מיותרת ולא נכונה.
אני ממש לא אצפה בסרטונים אז אין לך טעם לשים קישורים. את אולי צודקת במה שאת אומרת אבל עדיין, הם לא הרוב בעזה.
רוב התושבים בעזה לא רוצים את חמאס, ורוצחים אותם בגלל זה, אז אני חושב שזה לגיטימי שהם מפחדים ולא עושים שום דבר.
רוב התושבים בעזה לא רוצים את חמאס, ורוצחים אותם בגלל זה, אז אני חושב שזה לגיטימי שהם מפחדים ולא עושים שום דבר.
כן, בסרטונים. רוב האנשים של עזה הם לא בסרטונים, זה לא מסובך להבין.
מנין לי? את יכולה לקרוא בעצמך על זה באינטרנט.
מנין לי? את יכולה לקרוא בעצמך על זה באינטרנט.
שוב, בעזה יש 2.2 מיליון אנשים, רובם כרגע ישנים באוהלים בגבול עם מצרים, אז גם אם יש אלפי עזתים בסרטונים הם לא הרוב בעזה.
ואני לא מכחיש את הטבח בשום צורה, אני לא רואה סרטונים כי יש לי חרדות, אני מאובחן ואני לא רוצה להחמיר את המצב הנוכחי שלי.
ואני לא מכחיש את הטבח בשום צורה, אני לא רואה סרטונים כי יש לי חרדות, אני מאובחן ואני לא רוצה להחמיר את המצב הנוכחי שלי.
קישורים מצורפים:
יש עדויות של אנשים מעזה, אני באמת צריך להסביר לך? ועשרות אלפים יכול להיות גם 100,000.
כן, רק שאני מתמודד עם חרדות ולכן זה לא מומלץ לי, אשמח אם לא נרד לפסים אישיים.
איפה ההוכחות שלך? ואל תראי לי סרטונים מהטבח כי זה לא הוכחה לגבי העזתים, רק לגבי טרוריסטים. ואני אשמע כמו שאני, יש לי זכות להביע את דעתי. ואולי אם תפסיקי לשפוט אנשים אז הם לא ישמעו לך כמו מישהו שהם לא.
לא, מה שקרה בסרטונים הם עובדה. אבל דעתי היא שלא צריך לבצע רצח עם וזה בסדר.
ושוב, לא טענתי שום דבר על הכחשה, אני לא חושב שזה לגיטימי להכחיש את השואה או את מה שקרה בשביעי לאוקטובר אז אל "תכניסי לי מילים לפה".
ואל תרדי לפסים אישיים, זה ממש מרתיע בעיני שאת עושה את זה.
אני מאמין לך שרואים את זה בסרטונים אבל זה לא אומר שום דבר על רוב האנשים בעזה.
ושוב, לא טענתי שום דבר על הכחשה, אני לא חושב שזה לגיטימי להכחיש את השואה או את מה שקרה בשביעי לאוקטובר אז אל "תכניסי לי מילים לפה".
ואל תרדי לפסים אישיים, זה ממש מרתיע בעיני שאת עושה את זה.
אני מאמין לך שרואים את זה בסרטונים אבל זה לא אומר שום דבר על רוב האנשים בעזה.
באותו הנושא: