12 תשובות
כי הם בני אדם
כי יש אנשים מפגרים בעולם כל מי שחושב שיש חפים מפשע בעזה צריך לעבור לגור שם קצת
הם מפגרים. אין להם כבוד אל העם אל החטופים אם יש כאלה שמרחמים על העזתים, כולם שם מחבליםפ וכולם שם מחביאים עדיין את החטופים
כי הם הזויים אי אפשר באמת להבין אותם
אנונימית
צבועים, מפגרים, חסרי מוח
כולם מחבלים
אנונימית
אני לא מהאנשים האלה, זה עובדתית לא נכון, אם היינו עושים רצח עם אז כבר ב-8 לאוקטובר לא הייתה עזה

לא כל מי שמרחם על התושבים בעזה הוא נגד הפעולות של ישראל, אני מרחם עליהם כי הם תחת שלטון חמאס, ואני מרחם על כל מי שחי בדיקטטורה אכזרית
אשכרה רשמה כי הם בני אדם...
אפשר שיהיה אכפת גם מהחטופים וגם מילדים בעזה, צה"ל הוא מוסרי, חמאס לא, אני מרחם על הילדים האלה שגדלים תחת שלטון טרור שפוגע באזרחים של עצמו

אין שום קשר לפעילות המוצדקת של ישראל, אני מרחם על ילדים בעזה מאותה סיבה שאני מרחם על אנשים בסוריה או בצפון קוריאה, בגלל שיש להם שלטון אכזרי
שואל השאלה:
כן אבל יש אנשים שאומרים שצהל עושה רצח עם לילדים בעזה^
אנונימי
כי הם סתומים
יש ישראלים שמחרמים עליהם כי הם סובלים אבל למה הם באמת סובלים? מי אשם בזה? סינוואר. לא אכפת לו מהאזרחים שלו רק לרצוח יהודים. צריך לחשוב על העם שלכם לא על האויב! כולנו יודעים מה פלסטיני מעזה יעשה אם הוא יראה יהודים