11 תשובות
כן יש (לא אני)
כן ראיתי כמה
ראיתי תאמת כמה
אבל חלק מהתושבים שלא עשו כלום כן אבל המחבלים צריך לזרוק אותם לים להחזיר את הגופות ואז לשרוף אותם ולזרוק את האפר עוד פעם ואז לבנות את עזלנד
מה זה "עזתים"?
אם מדובר בעזתים חפים מפשע שמתנגדים לחמאס אז כן בעיניי צריך לרחם עליהם
אם מדובר בעזתים מחבלים או תומכי מחבלים אז ממש לא
שואל השאלה:
אנונימי בוא נתווכח
הדעה שלי היא כמו הדעה של "שם מדהים" פשוט יש כאלה שעדיין בעד החמאס ויש כאלה שנגדם
אני מתה על זה שאת באה ככה בביטחון
אנונימית
אנונימי
"נשים וילדים"
גם הם מחבלים, בעיקר הנשים והגברים
הילדים גם יהיו אבל לא יוצאים מעזה אז שיישארו שם
שואל השאלה:
סורי אבל ממש לא אכפת לי לשטח את עזה ברגע זה כולל כל ה"חפים מפשע" שעליה.
הדבר היחיד שעוצר אותי זה החטופים.
בבקשה אל תגידו לי שקיימים כאלה!
(אומרת בידיעה שלפני שנייה חזרתי משאלה שמשהו עתב בה שהוא מרחם עליהם *_*)