5 תשובות
שואל השאלה:
אני עכשיו חולה, אני בכללי מרגישה זוועה
אבל למה תמיד בלילה זה עוד יותר זוועתי, ועוד יותר כואב
אנונימית
אולי ביום יש לך קצת יותר הסחת דעת אז את לא שמה לב
או שזה בגלל שאת עייפה יותר
אצלי זה הפוך אבל אולי כי נגיד לקחת נורופן/דקסמול ווטאבר כבר לפני הרבה זמן אז ההרגשה הרעה קצת חוזרת
כשאת עייפה יותר קשה לך להתאמץ וכשאת חולה הגוף שלך מתאמץ להבריא
וגם כשאת מצוננת אז כשהראש שלכם באותו קו עם הגוף אז יותר קשה לנשום מהאף וזה עושה כאב ראש
לא יודעת