15 תשובות
איך זה מתבטא?
שואל השאלה:
לא יודעת, כבר יש לי כמה חודשים וזה באמת עבר כזה לזמן מסוים (שבועיים בערך) ועכשיו זה חזר וגם הביאו לי משאפים כי אמרתי שזה עוזר לי וזה באמת עוזר אבל לא אובחנתי עם אסטמה והמצב של הריאות שלי תקין
לא יודעת, כבר יש לי כמה חודשים וזה באמת עבר כזה לזמן מסוים (שבועיים בערך) ועכשיו זה חזר וגם הביאו לי משאפים כי אמרתי שזה עוזר לי וזה באמת עוזר אבל לא אובחנתי עם אסטמה והמצב של הריאות שלי תקין
אנונימית
מעשנת?
שואל השאלה:
לא איזה, אני בת 13
לא איזה, אני בת 13
אנונימית
ח ח ח ח
כנראה יש לך קרע בריאה.
שואל השאלה:
אבל גם עשיתי צילום ריאות והם לא ראו משהו כזה
אבל גם עשיתי צילום ריאות והם לא ראו משהו כזה
אנונימית
הולי שיט
גם להורים שלך יש את זה?
שואל השאלה:
לא
לא
אנונימית
תעלי לתוכנית של רפי קרסו ברדיו 103fm בשישי בצהריים.
שואל השאלה:
אני אנסה, יש מצב הם טעו לי בבדיקות? כי באמת שיש לי את כל הסיפטומים (או כמעט את כולם) רק שיש כאלה שהולכים וחוזרים וגם יש לי כאב בחזה כל הזמן וזה
אני אנסה, יש מצב הם טעו לי בבדיקות? כי באמת שיש לי את כל הסיפטומים (או כמעט את כולם) רק שיש כאלה שהולכים וחוזרים וגם יש לי כאב בחזה כל הזמן וזה
אנונימית
אממ אין לי בדיקות דם שלך אז כדאי שתחליף רופא או משהו זה הדבר הכי גרוע לעשות לשאול בסטיפס
שואל השאלה:
^לא
^לא
אנונימית
והוא לא אמר לך למה זה כן קשור?
באותו הנושא: