5 תשובות
זה כנראה ימחק בגלל שזה לא בעברית והאתר הזה בעברית
שואל השאלה:
why?
why?
אנונימי
לא נראה לי
...i haven't tried actually
יואו כן עשיתי את עצמי אנונימית וכיאלו חברים הישראלים שלי המליצו על סטיפס אז אני כזה שאלתי מה זה ו.... אף אחד לא האמין לי
באותו הנושא: