5 תשובות
למה את שואלת?
שואל השאלה:
כי אני צריכה
אנונימית
לרוב האנשים זה עוזר, תלוי קצת במצב וברצון שלך
למה את צריכה?
אם אפשר לשאול
שואל השאלה:
להתאשפז
אנונימית
אני חושבת שהאישפוז הציל אותי פיזית
לגביי נפשית אוליי הרגשתי פחות לבד