4 תשובות
שואל השאלה:
זה לא רק זה מעניין אותי לפני שאני מגיעה לשם מה עושים שם? אם זה בכיתות? זה כמו בית ספר? אם הם עובדים בחופש הגדול? חוויות משם לבוא מוכנה
שואל השאלה:
תודה שענית❤
תגידי זה לפי גילאים?
ואת נמצאת שם עכשיו?
זה לא לפי גילאים זה עד גיל 18 אני שם עכשיו אם באלך לדבר
אנונימית
זה לא כיתות זה מספר קטן של בנות ויש זמני למידה זה לא כמו בית ספר אבל כן יש מורה שתעזור ותיתן משימות ובחופש הגדול כן יש
יש הסעות שצריך לסדר עם המועצה זה מוניות לי כרגע יש בעיה עם זה חח
זה מרפאה רק להפרעות אכילה אז כן פוגשים אנשים
עם הפרעות אכילה
זה חוויה לא פשוטה אבל זה ממש תלוי בגישה שאת באה יכול להיות לך מדהים ואני אשמח לדבר איתך
אנונימית