21 תשובות
ציון פגז, כל הכבוד!
סתמי זה טוב
שואל השאלה:
תודה פשוט למדתי כלכך הרבה ופשוט ציונים מתחת ל90 לא מספיק טובים וזה גם היה מבחן קל אני לא יודעת במה טעיתי
אנונימית
שואל השאלה:
ידעתי כיאלו שיגיבו את זה נושאלתי אם יש דרך לעלות את הציון בשלוש נקודות
אנונימית
תבקשי לתקן את המבחן
זה ציון ממש טוב ו3 נקודות לא ישנו כלום
אני גם למדתי ביולוגיה בתיכון וקרעתי את עצמי. בכל מבחן הייתי מקבלת 75 ולא הבנתי מה המורה רוצה ממני
בסוף סיימתי עם 93 סופי למרות ה75 שקיבלתי בי-יא
אני חורשת את חיי ובקושי על עובר בביולוגיה
תתעודדי
זה אחלה, תזכרי שמה שחשוב זה בסופו של דבר המגן והבגרות. חשוב להוציא ציונים טובים במבחנים כדי שיהיה לך מגן גבוה.
אם זה ממש חשוב לך תעשי מועד ב
שואל השאלה:
כן אבל אני בכיתה י' כיאלו זה עוד אמור להיות קל בשלב הזה^^^^
אנונימית
וואלה לא
היה לי מאוד קשה בכיתה י ולקח לי המון זמן להבין מה זה חשיבה ביולוגית ומה דורשים ממני
שואל השאלה:
לתקן את כל המבחן בשביל 3 נקודות? אולי אני אגיד לה משהו?
אנונימית
שואל השאלה:
זה היה רק על קרום התא והומיאוסטזיס כיאלו החומר הזה כזה קל וידעתי אותו כלכך טוב שנכנסתי למבחן זה למה אני כזאת מבואסת
אנונימית
זה לא תמיד נכון הרבה פעמים הציונים יותר נמוכים בתחילת השנה ואם תתמידי ותוציאי ציונים יותר טובים יתנו לך סופי 100 או קרוב לזה
לא בשביל 3 נקודות
תבקשי פשוט לתקן את המבחן ותשאפי כמה שיותר גבוה
כמה שאלות היו במבחן?
שואל השאלה:
30 בסך הכל 15 אמריקאיות וכל השאר פתוחות היה כמה גרפים והיה טקסט קריאה
אנונימית
על זה אני מדברת כשאני אומרת חשיבה ביולוגית
זה קונספט חדש לגמרי והיה לי קשה ברמות להבין מה רוצים ממני ולא הצלחתי להבין את החומר עד הסוף
מבטיחה לך שאת תשתפרי גם מבינת הבנת החומר וגם מבחינת השיטות שיעזרו לך במבחנים האלה
אגב רוב השאלות בביולוגיה חוזרות על עצמן
כנסי לאינטרנט ותחפשי שאלות, מבטיחה לך שתפלי על כמה מהשאלות שעברת עליהן במבחנים
שואל השאלה:
תודה ואני אנסה לשאול את המורה היא נחמדה כזאת אז נראה
אנונימית
בהצלחה
ותזכרי ש3 נקודות לא יהרגו אותך ולא יהפכו את התעודת בגרות שלך לבינונית
ולקבל 95 ולא 87 לא יגרום לך להפוך לטובה ומוצלחת יותר
מבאס נכון אבל היי זה ציון מושלם
אנונימית
לא הייתי מציע לך לבקש ממנה להעלות נקודות סתם ככה, זה לא ישפיע כמעט על הציון והיא לא אמורה לתת נקודות על כלום
באותו הנושא: