7 תשובות
יפה, זה ציון טוב
זה מעולה מצטערת שאת מרגישה רע איתו אבל זה ציון טוב ואני בטוחה שאם הגעת לציון הזה אז במבחן הבא את תקבלי יותר
שואל השאלה:
כן אבל זה פשוט ממש מבאס שקיבלתי ציון כזה למרות שהתאמנתי כזה הרבה וזה עוד אחרי שהמורה אמרה שזה מבחן יחסית קל
כן אבל זה פשוט ממש מבאס שקיבלתי ציון כזה למרות שהתאמנתי כזה הרבה וזה עוד אחרי שהמורה אמרה שזה מבחן יחסית קל
זה ציון טוב, אתה אולי מתבאס כי למדת הרבה והגיע לך יותר...
זה ציון מצוין, תאמת הייתי רוצה לקבל ציונים כאלו
זה שהמורה אמרה שהוא קל לא אומר שהוא קל זה שלאנשים זה קל לא אומר שהוא קל
כל בן אדם יש דברים הם קלים לו ולאחרים לא והפוך
אל תקשיבי למורה או לאנשים
אני מבינה שנתת מעצמך מלא זה ציון טוב ואם את לא מרגישה איתו שלמה אולי תבקשי מהמורה מבחן חוזר?
אבל אני מבטיחה לך שבמבחן הבא את גם תתני הכל ואת תקבלי ציון שאת תרגישי איתו טוב
כל בן אדם יש דברים הם קלים לו ולאחרים לא והפוך
אל תקשיבי למורה או לאנשים
אני מבינה שנתת מעצמך מלא זה ציון טוב ואם את לא מרגישה איתו שלמה אולי תבקשי מהמורה מבחן חוזר?
אבל אני מבטיחה לך שבמבחן הבא את גם תתני הכל ואת תקבלי ציון שאת תרגישי איתו טוב
קיבלתי אותו ציון בפיזיקה ואני מאושר לול
אנונימי
באותו הנושא: