4 תשובות
גם ליי קיבלתי 20 תזכרי שזה כולב מחצית ראשונה וזה לא יעזור לך בחיים אל תתבאסי תלמדי טוב יותר למבחן הבא היה לי מבחן אחרי ה20 וקיבלתי בו 95
לשפר ציון פעם הבאה
שואל השאלה:
כן אבל אני בכיתה ט אז זאת המחצית שהולכת לתיכון
כן אבל אני בכיתה ט אז זאת המחצית שהולכת לתיכון
אנונימית
קורה להרבה, צריך ללמוד איך לקבל את זה ולהמשיך הלאה, אין מה לעשות. בסה"כ מבחן אחד, אין צורך להתרגש מדי, תמיד יש עוד הזדמנויות.
תבקשי לקבל את המבחן בחזרה ולראות
למה לא הלך לך בסוף כזה טוב כמו שחשבת.
ובינתיים, תתמקדי בללמוד למבחן הקרוב, תנסי אולי לשנות קצת שיטות למידה, להקדיש קצת יותר זמן ללמידה ולנסות לא לבוא בלחץ למבחן כי זה מה שהכי משפיע לרעה, פשוט לבוא בגישה חיובית שלמדת כמו שצריך ולתת את המקסימום, בלא התייחס לאיך שהלך לך במבחן ההוא.
בהצלחה!
תבקשי לקבל את המבחן בחזרה ולראות
למה לא הלך לך בסוף כזה טוב כמו שחשבת.
ובינתיים, תתמקדי בללמוד למבחן הקרוב, תנסי אולי לשנות קצת שיטות למידה, להקדיש קצת יותר זמן ללמידה ולנסות לא לבוא בלחץ למבחן כי זה מה שהכי משפיע לרעה, פשוט לבוא בגישה חיובית שלמדת כמו שצריך ולתת את המקסימום, בלא התייחס לאיך שהלך לך במבחן ההוא.
בהצלחה!
באותו הנושא: