2 תשובות
שואל השאלה:
חחח בדרך כלל אני רק שותה תה ירוק.. פשוט הייתי אצל חברה וזה פעם ראשונה שאני אוכלת ככה בבוקר..
וואו זה כלום!
אני אוכל פי שתיים מימך