5 תשובות
עבר החוק אבל לא נכנס עדיין
שואל השאלה:
אז אני עדיין צריכה לשלם על 28 שיעורים מינימליים?
אז אני עדיין צריכה לשלם על 28 שיעורים מינימליים?
אנונימית
כן אבל לספר לך סוד רוב האנשים צריכים הרבה יותר שיעורים מ28
אני כרגע בשיעור 36 ורק עכשיו ניגש לטסט פנימי
אני כרגע בשיעור 36 ורק עכשיו ניגש לטסט פנימי
שואל השאלה:
בסדר לא נורא
נשלם אין מה לעשות.. רישיון זה חשוב
בסדר לא נורא
נשלם אין מה לעשות.. רישיון זה חשוב
אנונימית
אף אחד לא באמת מוכן תוך 22 שיעורים...כך או כך יצא לך יותר
באותו הנושא: