4 תשובות
עוד שנתיים אם אני לא טועה,אמרו לי משהו בבית ספר על זה
אני בכיתה י וכרגע יש לי בגרות אם את מדברת על זה , אני ספציפית מסיימת ספרות השנה וכיתה אחרת בשכבה מסיימת תנ"ך
אנונימית
^
חיצונית?פשוט שמעתי שזה רק מהשנים הבאות
פנימית
אנונימית