9 תשובות
וואי מצטרפת לשאלה
חייבת גם לדעת
חייבת גם לדעת
איזה חוק???
שואל השאלה:
^22 שיעורים בלי טסט פנימי במקום 28 ועם טסט פנימי
משהו כזה
^22 שיעורים בלי טסט פנימי במקום 28 ועם טסט פנימי
משהו כזה
הרבה זמן. אני מניח שעוד איזה שנה וחצי שנתיים בטח ע רק עכשיו העלו את זה ועד שעושים פה משהו אי אפשר לדעת כמה זמן
זה לא כבר נכנס? החוק..
^לא
נו אז מתיי
אני צריכה ללמוד נהיגה אוף
אני צריכה ללמוד נהיגה אוף
חחח אם את מתחילה עכשיו לא נראלי שיש סיכוי שאת תעשי את זה ב22 שיעורים, נראלי יקח שנה מינימום עד שיכניסו את זה למערכת
טוב גם ככה לא קיבלתי עוד אישור לנהיגה, מקווה שעוד חודש זה יהיה כבר תקף
תודה
תודה
באותו הנושא: