10 תשובות
מעניין האמת
מצטרף לשאלה
האמת זה חוק מטומטם
22 שיעורים זה לא מספיק נסיון בשביל לנהוג על הכביש בלי מורה(גם אם עוברים טסט...מנסיון, טסט זה חארטה)
שואל השאלה:
וואו איזה באסה
^^נאלצת להסכים
לא, המורים לנהיגה אומרים שזה לא ריאלי והחוק עדיין לא יצא,
חובה 28 שיעורים
שואל השאלה:
את צודקת מאוד
זה מסוכן
שואל השאלה:
^אני לגמרי מבינה אבל זה היה מקל מבחינה כלכלית
^^אני לא בטוח שזה שווה את הסיכון...בסופו של דבר נהג שעבר בשיעור 22 בטעות ועולה על ההגה, מעלה משמעותית את הסיכוי לתאונה
אני עברתי טסט בשיעור 35 והמורה שלי גם ידוע בתור אחד שמושך מאוד תלמידים עד שהוא מביא להם לגשת לטסט, ועדיין הרגשתי שאין לי מספיק נסיון כשנהגתי בהתחלה
חושבת שמ 2025