7 תשובות
את לא תצליחי שעה זה קשה
שורף מלא קלוריות וגם יחזק לך ממש את הרגליים, מתקן מאוד טוב ומומלץ. זה סוג של אירובי שמשלב גם כוח לכן זה מתקן טוב.
שואל השאלה:
עשיתי חצי שעה רצוף
הפסקה של 10 דקות
ואז עוד 20 דקות
הפסקה של 5
ואז 10 דקות
אנונימית
נשמע מצויין שואלת השאלה, זה שורף לא מעט קלוריות. תפנקי את עצמך במשהו טעים:)
שורף קלוריות בונה שרירי רגליים ומעלה סיבולת לב ריאה, זה מעולה
משעה אחת לא יקרה לך כלום חוץ מקצת שריפת קלוריות
מוריד במשקל