5 תשובות
סנטר? פשוט צריך לאבד שומן בפנים
שמעי לא יכול להיות לך שום שומן בפנים אם את שוקלת 47 קילו, גם אם את חושבת שיש לך אז זה כי כנראה כי ככה המבנה פנים שלך
אנונימי
ברצינות, לכעוס כי אמרתי שמנות?
לא אמרתי שמנות בתור מילה פוגענית, אמרתי את זה בתור השוואה
בשביל להמחיש שהמשקל הוא לא הגורם לסנטר הכפול...
לא צריך להיעלב מזה שציינתי משקל יתר, זה לא היה קרוב אפילו ללהיות מצוין בתור עלבון...
לא אמרתי שמנות בתור מילה פוגענית, אמרתי את זה בתור השוואה
בשביל להמחיש שהמשקל הוא לא הגורם לסנטר הכפול...
לא צריך להיעלב מזה שציינתי משקל יתר, זה לא היה קרוב אפילו ללהיות מצוין בתור עלבון...
^אין צורך כל פעם להגדיש את המילה שמנות אהובה יש גם שמנות שהפנים שלהן בלי סנטרים זה פשוט גנטי זה לא כי את רזה אז לא צריך להיות לך שם שומן
אנונימית
יש לי את אותה בעיה, אני שוקלת 63 אבל אני 170 אז זה לא אמור להיות ככה כי אני במשקל תקין, נוטה יותר לכיוון הרזה מאשר השמנה
יש לי סנטר ענקי, יותר גדול משל הרבה נשים מאוד שמנות שאני מכירה.
שומן בסנטר הרבה מאוד פעמים הוא פשוט בעיה גנטית
צריך לעשות ניתוח בשביל להיפטר מזה, ירידה במשקל, תרגילים ללסת, זריקות ולייזר, כל זה לא עובד
צריך פשוט ניתוח
זה עולה 15-30 אלף שקל בפרטי, לפני התערבות ביטוח
וזה חוקי לעשות החל מגיל 15
שמחתי לעזור
יש לי סנטר ענקי, יותר גדול משל הרבה נשים מאוד שמנות שאני מכירה.
שומן בסנטר הרבה מאוד פעמים הוא פשוט בעיה גנטית
צריך לעשות ניתוח בשביל להיפטר מזה, ירידה במשקל, תרגילים ללסת, זריקות ולייזר, כל זה לא עובד
צריך פשוט ניתוח
זה עולה 15-30 אלף שקל בפרטי, לפני התערבות ביטוח
וזה חוקי לעשות החל מגיל 15
שמחתי לעזור
באותו הנושא: