9 תשובות
את רזה ממש טוב זה הכי יפה
במשקל תקין, זה מעולה
שואל השאלה:
אבל כאילו אני נחשבת רזה או ממוצעת?
אבל כאילו אני נחשבת רזה או ממוצעת?
אנונימית
רזה
רזה מותק
שואל השאלה:
תודה הייתי ממש חסרת ביטחון וממש עודדתם אותי:)
תודה הייתי ממש חסרת ביטחון וממש עודדתם אותי:)
אנונימית
רזה
את רזה אבל בקטע בריא
את סבבה לגמרי ואם את לא יודעת תבדקי bmi
וזה אחלה משקל וגובה
וזה אחלה משקל וגובה
באותו הנושא: