12 תשובות
לא נראה לי הוגן להאשים אותה.
אם הוא באמת התעלל בא אז אי אפשר להגיד לה שזה בגלל שהיא סיפרה מה קרה לה שהוא מת. זה ההחלטות שלו שהובילו אותו למצב הזה. זה עדיין מאוד עצוב.
אם הוא באמת התעלל בא אז אי אפשר להגיד לה שזה בגלל שהיא סיפרה מה קרה לה שהוא מת. זה ההחלטות שלו שהובילו אותו למצב הזה. זה עדיין מאוד עצוב.
שואל השאלה:
לפי מה שאני רואה היא דיברה אליו באופן דוחה ודאגה להאשים אותו מול כולם שהוא רוצה להטריד אותה וללכלך עליו, בעיניי היא אשמה
לפי מה שאני רואה היא דיברה אליו באופן דוחה ודאגה להאשים אותו מול כולם שהוא רוצה להטריד אותה וללכלך עליו, בעיניי היא אשמה
אנונימי
לא חושבת ככה אבל חושבת שהיא לא הייתה צריכה להפיץ את זה ולפתוח על זה ברשתות כמו שהיא עשתה ולצאת לו על החיים
כי בכל זאת היא ידעה שהוא כנראה לא יגיב טוב לזה
כי בכל זאת היא ידעה שהוא כנראה לא יגיב טוב לזה
שואל השאלה:
אם לא הייתה עושה את זה, סיכוי טוב מאוד שהוא לא היה מתאבד.
אם לא הייתה עושה את זה, סיכוי טוב מאוד שהוא לא היה מתאבד.
אנונימי
^אני כן חושבת שהיא לא עשתה את זה בדרך הכי מוסרית וזה הרגיש קצת כאילו היא ניסתה להתפרסם דרך הסיפור הזה. אבל עדיין היא לא יכלה לדעת שהוא יהרוג את עצמו, ואם הוא באמת התעלל בא אז זה זכותה לספר את הסיפור.
ברור בגלל זה אמרתי שלדעתי היא לא הייתה צריכה בכלל לפתוח על זה ברשתות
אבל אי אפשר לשים את האשמה רק עליה אני בטוחה שהיא מרגישה אשמה כבר
אני מאוד אוהבת את ליאם והמצב שלו היה רע מאוד ואני חושבת שהוא היה צריך לנסות לפנות לעזרה או הסובבים שלו להכריח אותו לקבל עזרה
ואז אולי באמת זה לא היה מגיע למצב הזה
אי אפשר באמת לדעת מה גרם לו לעשות את זה כאילו אפשר לנחש אבל לא בטוח שזה רק זה
מה שגרם לו
אבל אי אפשר לשים את האשמה רק עליה אני בטוחה שהיא מרגישה אשמה כבר
אני מאוד אוהבת את ליאם והמצב שלו היה רע מאוד ואני חושבת שהוא היה צריך לנסות לפנות לעזרה או הסובבים שלו להכריח אותו לקבל עזרה
ואז אולי באמת זה לא היה מגיע למצב הזה
אי אפשר באמת לדעת מה גרם לו לעשות את זה כאילו אפשר לנחש אבל לא בטוח שזה רק זה
מה שגרם לו
או שהיא הייתה במוד של נקמה יותר מידי אז יצא שהיא פרסמה מלא
או שהיא נטו רצתה פרסום
גם מעריצות אמרו שהוא שלח להן הודעות אבל לא יודעת אם הן סתם שונאות אותן או משהו כזה
אם זה זיוף גם מה שקרה שהוא כאילו היה על סמים ונפל וזה אז זה הזייה לחלוטין
גם קצת זמן לפני העלה סטורי עם הבת זוג למרות שהיא כבר חזרה לארצות הברית
או שהוא היה בדיכאון רציני או שמישהו דאג שזה ייראה ככה מה שבטוח זה שאם איימו עליו הבת זוג לא תגיד כלום מהפחד
או שהיא נטו רצתה פרסום
גם מעריצות אמרו שהוא שלח להן הודעות אבל לא יודעת אם הן סתם שונאות אותן או משהו כזה
אם זה זיוף גם מה שקרה שהוא כאילו היה על סמים ונפל וזה אז זה הזייה לחלוטין
גם קצת זמן לפני העלה סטורי עם הבת זוג למרות שהיא כבר חזרה לארצות הברית
או שהוא היה בדיכאון רציני או שמישהו דאג שזה ייראה ככה מה שבטוח זה שאם איימו עליו הבת זוג לא תגיד כלום מהפחד
לא.
זכותה היתה לספר את הצד שלה בסיפור.
פעם שנאתי אותה, אבל לאחרונה התחלתי להיות איתה בסדר...
אי אפשר לדעת מה נכון או לא נכון בסיפור.
כן היא היתה צריכה להיזהר כי היא ידעה שהמצב הנפשי שלו לא כל כך טוב אבל לפי הטענות שלה הבן אדם לא הפסיק להטריד אותה, משפחתה ואת החברים שלה...
ברגע שהיא פירסמה המקורבים שלו היו צריכים להתחיל לדאוג לו ולהכריח אותו לקבל טיפול כלשהו.. גם אם זה נכון או לא.
אם כל העצב בדבר ואני בוכה כבר שעה. אי אפשר להאשים אותה. אני בטוחה עכשיו שהיא כולה כאבי מצפון שזה הדבר הכי כואב שיש...
זכותה היתה לספר את הצד שלה בסיפור.
פעם שנאתי אותה, אבל לאחרונה התחלתי להיות איתה בסדר...
אי אפשר לדעת מה נכון או לא נכון בסיפור.
כן היא היתה צריכה להיזהר כי היא ידעה שהמצב הנפשי שלו לא כל כך טוב אבל לפי הטענות שלה הבן אדם לא הפסיק להטריד אותה, משפחתה ואת החברים שלה...
ברגע שהיא פירסמה המקורבים שלו היו צריכים להתחיל לדאוג לו ולהכריח אותו לקבל טיפול כלשהו.. גם אם זה נכון או לא.
אם כל העצב בדבר ואני בוכה כבר שעה. אי אפשר להאשים אותה. אני בטוחה עכשיו שהיא כולה כאבי מצפון שזה הדבר הכי כואב שיש...
לא אשמה אבל היה לה חלק במה שעבר עליו לפני, לה ולקייט.
לא רק שלא הוגן להאשים אותה, זאת לא אשמתה! בין אם מה שהיא אמרה נכון או לא, אם הוא באמת התאבד זאת הייתה הבחירה שלו! אם כל הכאב, ואני גדלתי על 1d ועל הסולו שלהם. אי אפשר להאשים אותה. זאת פשוט טרגדיה, ובטרגדיה נוטים לחפש אשמים גם שאין וזה פשוט צירוף מקרים כואב או אם זאת הייתה נטו בחירה שגוייה שלו. אני לא מאמינה או מעכלת עדיין שהוא איננו וכואב לי שאיבדנו אותו. אבל לחפש אשמים לא יעזור! בואו רק נזכור שהוא השאיר מאחוריו משפחה ובן קטן שעכשיו יצטרך לדגול בלי אבא! וזה כאב שאי אפשר להכיל! ובעיקר אם הוא באמת התאבד כמו שחושבים. יש לו ילד קטן שצריך את אבא שלו, אני באמת אוהבת אותו, אבל זה אומר הרבה על מבנה האופי שלו אם הוא בוחר לשים קץ לחיו בזמן שיש לו ילד קטן בבית.
כן
כלבה
יכולה להתלונן עליו במשטרה היא לא חייבת לעשות לו את השיימינג הזה
כלבה
יכולה להתלונן עליו במשטרה היא לא חייבת לעשות לו את השיימינג הזה
אנונימית
ממשיכה את התגובה הקודמת שלי מהמעלה-
אני מסכימה איתך כותבת הפוסט
בעניי היא אכבר אשמה
אני מסכימה איתך כותבת הפוסט
בעניי היא אכבר אשמה
אנונימית
באותו הנושא: