7 תשובות
היא נפרדה ממנו בדיוק בגלל זה
אז לא ממש, הוא היה צריך להבין את המסר ולהתאפס על עצמו
היא לא הרגה אותו והיא לא הזריקה לו סמים. הוא זה שהזריק את הסמים, הוא זה שהרג את עצמו. ההחלטות שלו הם אחריות שלו ולא שלה.
תפסיקו לנסות להאשים אנשים
לא ממש לא
לא , ואם יש מישהו שחושב ככה שיפתח פרטי או שאני פותחת וזה לא יהיה טוב . במה היא אשמה ?! הוא לקח מנת יתר ! הוא ידע שזה יכול לקרות ובכל זאת עשה את זה , ארי לא אשמה אפילו בקצת . הייתה לו חברה , שאוהבת אותו ובכל זאת בחר לעשות את זה . לא מספיק שהיא חשבה שהיא זאת שהרגה את 22 מלאכים עכשיו אתם מאשימים אותה במוות שלו ?! היא עברה מספיק דברים בחיים , לא מגיע לה את כל זה . לא מגיע לה להרגיש ככה , להרגיש מאויימת לצאת מהבית , להרגיש שמישהו יכול להיכנס לבית שלה עכשיו ולהרוג אותה , שמאיימים על החיים שלה עכשיו . והכל בגלל שהם החליטו שהיא אשמה בזמן שהיא לא ! הוא , רק הוא אשם במוות של עצמו . ואני מאוד אוהבת אותו ובשבילי הוא עוד מלאך שהצטרף ל22 מלאכים האחרים , אז בבקשה די להאשים אותה . לא מגיע לה את זה , לאף אחד לא מגיע לו .
.xo
ממש לא. מותר לה להיפרד ממנו אם הזוגיות שלהם לא היתה טובה ולהגיד שהיא אשמה בזה זה פשוט נורא