12 תשובות
הייתי אומר לא לקחת את זה אישית. אם התגובה שלהם היא כזאת הייתי שם אלף ז.
קודם כל, זה שרשמת שבאלך להתאבד תעלים את המחשבה הזו ובכלל תמחק את זה כי אני די בטוח שלא באמת התכוונת לזה במיוחד פה בסטיפס שזה ריסקי
תנסה לבקש לשבת לדבר איתם או שתתפוס אותם באמצע אוכל ותדבר בזמן שהם אוכלים.
תנסה לבקש לשבת לדבר איתם או שתתפוס אותם באמצע אוכל ותדבר בזמן שהם אוכלים.
שואל השאלה:
ישנתי אצל סבא וסבתא בסופש, ושהם באו לאסוף אותי אחותי ישבה במקום שאני תמיד יושב בו אז אמרתי לה לזוז, אמא שלי אמרה שהיא לא צריכה לזוז ושאני פשוט אשב במקום שלה, אני המשכתי להתווכח ואמרתי שהיא (אמא) סתם דרמטית והיא תמיד עושה את זה, סבא וסבתא שלי היו גם בחוץ וראו את כל זה קורה. אמא שלי שיחקה כאילו הכל טוב ואז שנכנסתי סוף-סוף למכונית היא התחילה לצעוק עליי שאני מביך אותה/שאני ילד נוראי/זבל בלה בלה בלה... ואני מאוד כועס על עצמי עכשיו, כי עכשיו כולם כועסים עליי סתם כי הייתי עקשן.
ישנתי אצל סבא וסבתא בסופש, ושהם באו לאסוף אותי אחותי ישבה במקום שאני תמיד יושב בו אז אמרתי לה לזוז, אמא שלי אמרה שהיא לא צריכה לזוז ושאני פשוט אשב במקום שלה, אני המשכתי להתווכח ואמרתי שהיא (אמא) סתם דרמטית והיא תמיד עושה את זה, סבא וסבתא שלי היו גם בחוץ וראו את כל זה קורה. אמא שלי שיחקה כאילו הכל טוב ואז שנכנסתי סוף-סוף למכונית היא התחילה לצעוק עליי שאני מביך אותה/שאני ילד נוראי/זבל בלה בלה בלה... ואני מאוד כועס על עצמי עכשיו, כי עכשיו כולם כועסים עליי סתם כי הייתי עקשן.
אנונימי
קודם כל לדעתי זה טוב שאתה לא מוותר על העקרונות שלך לא משנה מהן
אבל אם זה פוגע במישהו אחר כדאי שתשב איתו ותתנצל על זה
אבל אם זה פוגע במישהו אחר כדאי שתשב איתו ותתנצל על זה
שואל השאלה:
^^זה כל הקטע הם לא רוצים לדבר איתי.. בא לי להתנצל אליהם ושלא יכאב לי מאשמה כל הלילה.. אין לי מושג מה לעשות
^^זה כל הקטע הם לא רוצים לדבר איתי.. בא לי להתנצל אליהם ושלא יכאב לי מאשמה כל הלילה.. אין לי מושג מה לעשות
אנונימי
שואל השאלה:
עדכון חברים
אני נפגע סטיפס עכשיו *חיוך סובל*
עדכון חברים
אני נפגע סטיפס עכשיו *חיוך סובל*
אנונימי
שואל השאלה:
נפגעי סטיפס זה אנשים שהמשטרה נתקשרה להורים שלהם/הגיעה להם הביתה כי הם כתבו משהו "סיכון" בסטיפס
נפגעי סטיפס זה אנשים שהמשטרה נתקשרה להורים שלהם/הגיעה להם הביתה כי הם כתבו משהו "סיכון" בסטיפס
אנונימי
שואל השאלה:
לצורך הדוגמה אני כתבתי "בא לי להת@bד"
לצורך הדוגמה אני כתבתי "בא לי להת@bד"
אנונימי
אמרתי לך לא היית צריך לכתוב את זה
שואל השאלה:
^^הייתי צריך להקשיבב
^^הייתי צריך להקשיבב
אנונימי
שואל השאלה:
^^אני בסדר, המשטרה דיברו עם ההורים שחי והסברתעי הכל חחח
^^אני בסדר, המשטרה דיברו עם ההורים שחי והסברתעי הכל חחח
אנונימי
מה הם אמרו להורים שלך?
באותו הנושא: