4 תשובות
כי היא בגדה בו והוא נכנס לדיכאון אז חזר לסמים והאמת אני גם בטוחה שהיא גם מרגישה קצת אשמה
כי הם היו זוג ונפרדו בגלל שהוא היה מכור לסמים אז מאשימים אותה כאילו היא אשמה שהיא לא גרמה לו להפסיק. היא ממש לא אשמה ואני מרגישה ממש רע בשבילה
אמרו שהוא ביקש ממנה עזרה והיא לא עזרה לו ושהוא נכנס חזק לסמים רק בגללה
איזה בגדה בו היא נפרדה ממנו בגלל שהוא נפל לסמים היא כל כך אהבה אותו דיי להמציא שקרים