14 תשובות
לא
זה חיסון חדש לא הייתי בוטחת בו ועם מה שיכניסו לי לגוף
לא
לא ברוך ה'
כן כי זה חיסון שיש לו 20 שנה של מחקר מאחוריו והקורונה גרמה למוות מיותר. המגיפה עברה בין היתר בזכות מי שהתחסן.
אנונימית
איך 20 שנה?
^ 20 שנה של מחקר. למה זה לא הגיוני?
וירוס הקורונה הוא וירוס ממשפחת הsars, משפחה של וירוסים שחוקרים אותה מאז שנות ה60 ואת התת משפחה שלו חוקרים כבר מעל 20 שנה. כבר פיתחו חיסון נוסף ב2003 עבור וירוס אחר מאותה משפחה.
אנונימית
לא כי חליתי 3 פעמים
לא
לא תודה לאל
חח לא