11 תשובות
כן ומתחרטת
כן שמחים
כן, הכל לטובה
ברוך השם לא, ההורים שלי למזלי היו נגד.
אתם לא יודעים מה הולך מאחורי כל זה, תשמעו את הרב אמנון יצחק מדבר על זה
מזה גיל 8 מה את בת 9
כן
איזה 4 חיסונים ולא אכפת לי אין הבדל
כן, ולא מתחרטת
כן ולא למה שאתחרט
עשיתי בגיל 8 היה לי תו ירוק ואני לא מתחרטת
כן, לא מתחרטת בינתיים לא גדל לי זנב
לא כי זה רעל החיסוני קורונה האלה
אנונימי