21 תשובות
ממזמן וכן
כי לא רציתי להיות חולה
מזמן כן
ברוך ה' לא:)
כן ואז חליתי בכול מקרה יאיי
כן, בשביל הבריאות שלי ושל הסובבים אותי.
אנונימי
לא, כי אני לא כבשה.
אנונימי
שואל השאלה:
^מעניין.
ומה אתה חושב על זה שאנשים שלא התחסנו חיים ובסדר גמור? שואלת מתוך התעניינות.
אנונימית
שואלת השאלה,
המציאות מוכיחה שבכל יום מתים אלפי צעירים בגילי 20-30 שפתאום חוטפים התקפי לב למרות שהם היו בריאים לפני החיסונים,
למה לא שומעים על זה? כי למדיה לא ישתלם רווחית וכלכלית לחשוף את האמת..
אנונימי
סוג של, עשיתי את החיסון הראשון ויום לפני שהייתי אמורה לעשות את השני חליתי בקורונה
כן,פעם אחת ממש מזמן
אנונימית
שואל השאלה:
תודה. שאלתי כדי לדעת לא כדי לומר שאנשים מסוימים טועים. או שדווקא לא להתחסן זה הבחירה הנכונה.
אנונימית
^ גואל האנושות

דבר איתנו אחרי שחקרת.
אנחנו פועלים על פי השכל וההגיון ולא נותנים לממשלות לקבוע לנו מה לעשות ומה להחדיר לנו לגוף.
אנונימי
לא, לא מאמינה לא ביעילות ולא בבטיחות של זה
כבר מהרגע הראשון ידעתי שזאת הונאה ושמשקרים לנו , מי יודע מה יש בהסכם עם פייזר מאחורי הקלעים התחייבות להסתיר את הנפגעים התחייבות לחסן את רוב האוכלוסיה
מעדיפה לקחת סיכון לחלות במחלה האיומה הזאת עם תסמינים של שפעת קלה או צינון (שגם ככה ה"חיסון" לא באמת מפחית או מונע את הסיכויים לחלות בזה) מלחטוף שבץ או התקף לב ועוד מגוון גדול של נזקים אפשריים לכל החיים
אנונימית
קודם כל, כן התחסנתי. לא רציתי לקחת סיכונים ולהדביק אנשים אחרים.
זה מצחיק אותי שאנשים שרואים קונספירציות בפייסבוק שפורסמו על ידי סתם אנשים ללא שום ידע או ניסיון רפואי קוראים לאחרים שמתחסנים ובוחרים להקשיב למומכים ורופאים שהקדישו שנים מהחיים שלהם לרפואה כבשים, אתם פשוט כבשים של הצד הנגדי.
איך רואים שלאנשים האלה אין שום יכולת מחשבה או שכל, הם יבחרו להאמין לסתם אנשים באינטרנט שדוברים שטויות מלהאמין לרופאים.
מה בדיוק עושה בן אדם רנדומלי ללא שום ניסיון רפואי באינטרנט יותר אמין מאנשי רפואה ומדע?