התחברות הרשמה

התחסנתם לקורונה?

30 בינואר 2022, 17:01
קורונהCOVID 19    
16 תשובות
לא
א
אני כלכך שונה ומיוחדת
כן
פעמיים
ד
דאמבאממאמ אוללה
כן,2
S
Sneedronningen
כן 3 מנות
א
אלההההה:)
כן
S
Sun23864
לא אני מחלימה
א
אנונימית הולנד
לא.
במבה 4
שואל השאלה:
למה ^
א
אני אנונימי(ת)
כן
B
Booba551
כן, 3
.
.Slash
כן פעמיים
נ
נעָל
כן
a
achinoam.
לא כי אני מפחדת ממחטים
ב
בראד פיט אחי
כן
ה
האיש החכם
כן, עד מנה 2
D
Daniiik
כן
מ
מלך הדגים
באותו הנושא:
האם התחסנתם לקורונה? למה התחסנתם?
אתם התחסנתם לקורונה?
אתם התחסנתם לקורונה? ממליצים להתחסן?
מה דעתכם על החיסון לקורונה? התחסנתם?
אם לא התחסנתם לקורונה, למה?
כמה חיסונים התחסנתם לקורונה ובני כמה אתם?
האם התחסנתם לקורונה? ואם לא אז למה לא?
אתם התחסנתם לקורונה?
אתם התפייזרתם כבר ? ובני כמה אתם ? (התפייזרתם=התחסנתם לקורונה)
התחסנתם לקורונה? יש לכם חרטות?
התחסנתם לקורונה? ממליצים?