3 תשובות
תואר חד חוגי זה כשאתה לומד חוג (מקצוע) אחד ומקבל דיפלומה של תואר באותו מקצוע. לדוגמה תואר ראשון בפיזיקה, תואר ראשון במדעי המדינה, תואר ראשון באדריכלות וכו'..
תואר דו חוגי זה כשאתה משלב לימודים של שני חוגים ומקבל דיפלומה אחת שמצהירה על ההכשרה שלך בשני התחומים. בתואר כזה יש לך חוג ראשי וחוג משני, והחלוקה של הקורסים והלימודים שלך יכולה להיות 50 50 לכל חוג או שהחוג הראשי כולל יותר קורסים ונקודות זכות מאשר החוג המשני. ובסופו של דבר אתה יוצא עם דיפלומה שנכללים בה שני החוגים שלמדת. לדוגמה "משפטים וכלכלה" "מדעי המדינה ובלשנות" "פסיכולוגיה וסוציולוגיה" וכו'..
אל תתבלבל בין תואר דו חוגי לתואר כפול, תואר כפול זה פשוט ללמוד שני תארים חד חוגיים במקביל, שבסופם אתה מקבל דיפלומה לכל תואר ובעצם עשית שני תארים נפרדים פשוט במקביל.
תואר דו חוגי זה תואר אחד שכולל בתוכו לימודים של שני תחומים ואתה מקבל דיפלומה אחת.
שואל השאלה:
מה מומלץ אז חד חוגי או דו חוגי ?
אנונימי
^ תלוי בך, אם אתה רוצה לשלב שני תחומי עניין או להתמקד על אחד. אני עושה תואר חד חוגי.