6 תשובות
שואל השאלה:
נגיד בתואר הומני
אנונימית
התכוונתי שכן. קשה יותר לעשות דו חוגי כי זה שני תארים. אני אערוך
עם דו חוגי יוצאים עם תואר ראשון באיקס ותואר ראשון בוויי, אז זה טכנית כן. הכוונה היא לא לתואר מוסמך אלא לשני תארי בוגר.
תלוי למי ובאיזה תואר.
יש אנשים שלגוון את נושאי החוגים (למשל ללמוד כלכלה פסיכולוגיה ויהדות) יעשה להם טוב לעומת כאלו שיעדיפו להתמקד רק במה שבחרו ללמוד.
ולגבי איזה תואר זה תלוי שילוב המקצועות.
שואל השאלה:
מה?
אנונימית
כן, כי את עושה שני תארים אז את מוסיפה על עצמך עומס (למרות שבחד חוגי לוקחים יותר קורסי בחירה אז זה יותר מחצי של דו חוגי אבל עדיין פחות קורסים מדו חוגי)