יש לי חלום של ללכת לאיזה חוג אני חושבת שהולכים אליו כמה פעמים בשבוע ואני רוצה ללכת אליו שנה הבאה אבל בשנה הבאה אני עולה לכיתה ח ואני צריכה להתמיד ולהשקיע כי הציון שלי נורא נורא נמוך ואם אני היה בחוג הזה לא היה לי כנראה זמן ללמוד. אז מה אומרים ללכת לחוג הזה ולא היה חי כמעט זמן ללמוד ולהשקיע בציון שהולך לתיכון או לא ללכת?