6 תשובות
שואל השאלה:
תמיד יהיה אחד שלא יאהב, אבל בתנ"ך יש הרבה יותר ממתמטיקה
אז אני חושב שעדיף ש20 תלמידים ילמדו תנ"ך כמו שצריך, מאשר ש30 תלמידים לא יצליחו ללמוד תנ"ך בכלל
תמיד יהיה אחד שלא יאהב, אבל בתנ"ך יש הרבה יותר ממתמטיקה
אז אני חושב שעדיף ש20 תלמידים ילמדו תנ"ך כמו שצריך, מאשר ש30 תלמידים לא יצליחו ללמוד תנ"ך בכלל
אנונימי
בעד חצי כיתה אצלי לא רוצה ללמוד תנך
אני בעד שיעשו את זה גם עם אזרחות לשון וספרות
שואל השאלה:
אני אפילו בעד שיעשו את זה עם כל המקצועות גם מתמטיקה ואנגלית אבל זה כבר סיפור אחר
אני אפילו בעד שיעשו את זה עם כל המקצועות גם מתמטיקה ואנגלית אבל זה כבר סיפור אחר
אנונימי
זה בסופו של דבר חלק מהשיעורים בכל שיעור יהיה אחד שלא יאהב אז לא יהפכו את כל המקצועות לחוגים אחרי בית ספר אין פואנטה לדעתי..
או שאולי להוציא את אותו הילד? או לחנך אותו שלא להפריע.
חובה ללמוד תנ"ך - זה הבסיס שלנו.
לא הגיוני שילדי ישראל לא ידעו את המקורות שלהם.
חובה ללמוד תנ"ך - זה הבסיס שלנו.
לא הגיוני שילדי ישראל לא ידעו את המקורות שלהם.
באותו הנושא: